Ασκήσεις

Προηγούμενες

Επόμενες

Ανακύκλωση while.

Ασκήσεις κατανόησης

Άσκηση.

Γράψτε μία ανακύκλωση while η οποία θα τυπώνει τους ακεραίους από το 0 έως έναν θετικό ακέραιο n ο οποίος θα εισάγεται από τον χρήστη.


n = int(input("Give a positive integer: "))
i = 0
while i <= n:
   print(i)
   i = i + 1

Ασκήσεις εργαστηρίου

Άσκηση.

Γράψτε μία ανακύκλωση while η οποία θα υπολογίζει τις δυνάμεις του δύο έως έναν ανώτατο εκθέτη n ο οποίος θα εισάγεται από τον χρήστη.

Άσκηση.

Γράψτε μία ανακύκλωση while ώστε να υπολογίσετε την τετραγωνική ρίζα των μη αρνητικών ακεραίων μέχρι έναν μέγιστο ακέραιο n ο οποίος θα είσαγεται από τον χρήση.

Άσκηση.

(α) Γράψτε μία ανακύκλωση while ώστε να εισάγει ο χρήστης ένα πλήθος αριθμών και το πρόγραμμα θα επιστρέφει το άθροισμά τους. (β) Ακολούθως συμπληρώστε το πρόγραμμά σας ώστε να υπολογίζει και τον μέσο όρο τους. (γ) Ακολούθως συμπληρώστε το πρόγραμμά σας ώστε να βρίσκει και τον μέγιστο μεταξύ των αριθμών που εισάγει ο χρήστης. Η είσοδος των αριθμών θα πρέπει να τερματίζεται όταν ο χρήστης δώσει τη λέξη ’end’.

Άσκηση.

(α) Βρείτε το άθροισμα 1 + 1/22 + 1/32 + ... + 1/n2 για κάποιον θετικό ακέραιο n τον οποίοι θα δίνει ο χρήστης. (β) Μετά βρείτε το παραπάνω άθροισμα χρησιμοποιώντας όλους τους όρους οι οποίοι είναι μεγαλύτεροι από 10-5.

Ασκήσεις για υποβολή

Δείτε το σύστημα υποβολής ασκήσεων και πλήρη κατάλογο ασκήσεων εδώ.

Άσκηση.

A17-sumWhile [tester]

Άσκηση.

A18-powers2 [tester]

Άλλες ασκήσεις

Άσκηση.

Ο Ήρων ο Αλεξανδρεύς πρότεινε την εύρεση ρίζας αριθμού x ως εξής

Γράψτε πρόγραμμα το οποίο βρίσκει την ρίζα θετικού αριθμού με τον αλγόριθμο του Ήρωνα. [Κώδικας]

Άσκηση. (Μέθοδος διχοτόμησης, Δείτε J.V. Guttag Παράγραφος 3.3) Γράψτε μία ανακύκλωση while η οποία θα βρίσκει την τετραγωνική ρίζα αριθμού με τη μέθοδο διχοτόμησης. [Κώδικας]

Άσκηση.

[Πηγή: J.V. Guttag] Γράψτε ένα πρόγραμμα το οποίο θα βρίσκει την κυβική ρίζα τέλειου κύβου με τη μέθοδο της εξαντλητικής απαρίθμησης. [Κώδικας]

Άσκηση

(Παιχνίδι Κρεμάλα) Φτιάξτε ένα πρόγραμμα με το οποίο να μπορούμε να παίξουμε το παιχνίδι Κρεμάλα.

Άσκηση.

Γράψτε ένα πρόγραμμα το οποίο θα ζητά από τον χρήστη να καταχωρίσει 10 περιττούς ακεραίους. Το πρόγραμμα θα πρέπει να ελέγχει αν ο κάθε εισαγόμενος αριθμός είναι περιττός και θα τερματίζεται η εισαγωγή αριθμών μόνο όταν έχουν εισαχθεί συνολικά δέκα περιττοί. Τέλος το πρόγραμμα θα τυπώνει τον μέσο όρο τους. [Υπόδειξη. Δεν χρειάζεται να ελέγχετε αν τα εισαγόμενα δεδομένα είναι ακέραιοι.]

Άσκηση.

Γράψτε ένα πρόγραμμα το οποίο θα ζητά από τον χρήστη να καταχωρίσει 10 ακεραίους και μετά θα τυπώνει τον μεγαλύτερο περιττό ακέραιο αριθμό που έχει καταχωρηθεί. Αν δεν καταχωρηθεί κανένας περιττός ακέραιος αριθμός, τότε το πρόγραμμα θα τυπώνει σχετικό μήνυμα. [Κώδικας]

Άσκηση.

09-subdivision

Βιβλιογραφία

  1. Ιστοσελίδα Μ. Πλεξουσάκη.
  2. Ιστοσελίδα Μ. Κολουντζάκη.